miercuri, 4 noiembrie 2009

some names.. :D

aici o sa fie o lista luunga de nume ale unor persoane care inseamna sau au insemnat ceva pentru mine .. :P here we go ..
alecs..ne referim aici la stoica alexandru ..varu` lu` bou` de gigi .. mare student la medicina si amator de absint si votca cu suc de mere .. :))..alecs e sau ma rog era da` il aducem noi pe brazda ..cel mai mare fan stanleybet .. :))..si cel mai mare utilizator cosmote din romania :))..baiat cu bune si rele cu arfe si suflet mare :))...genul ala de tip care dispare atunci cand ai nevoie de el .. [:))]..student la sh ..nu e ce crezi tu k e .. e spiru haret .. universitatea cu mai multi studenti decat oxford si harvard la un loc :)) etc etc :)) neext :D
adrian ..cap de lista adrian georgescu ..varu` lu` asta pomenit mai sus ..cum ziceam . individu` care acum cativa ani ne intreba '' cum poti ba sa bei bere ?!'' si acum bea cate 5 beri la o masa :))..servea bere fara alcool de placere .. are permis de conducere de 3 ani si a condus de tot atatea ori in viatza ..viitor medic stomatolog [daca termina asta se darama universitatea :))]..
alexandra..-incepem cu alexandra tataru ..the best profa de geogra` ever :))..si la bac am luat 09.10 [! ]..meritul e al ei .. :D.. k veni vorba .. n`am mai vorbit cu ea de ceva timp ..asta e .. continuam ..
alexandra ..numele de familie il pastrez pentru mine .. fata care a fost totul la un moment dat .. :)
timpul trece .. totul ramane in urma.. :)
alex..tipu` cu comenzile pe eastbay >:D< :))..bun baiat ..pacat de fata ..:)) ralu`..celebra blondutzy`k..fiintza greu de inteles uneori ..super de treaba cand vrea ea.. undeva in urma .. :) silviu..miron .. :))..baiat valabil [cand vrea]..nu prea tzine el la gluma ..se enerveaza repede si foloseste pumnu` da` in rest e ok .. :))..conduce si bine ..[hhh cum sa mergi cu matizu` la andreiasu` ?! ] :))..tovarash de pariuri si semintze in fata blocului +hamburgeri de la majestic dupa ora 00 :)).. andreea..aka pysy :))..tovarasha de nenorocire a lu` sica.. :))..si ea viitoare medic..mici/mari deosebiri intre ea si gigi .. :))..ea e la cuza ala a fost la unirea e una .. :)) catutza..aka ciot..:))zis si catalin ..viitor inscris la campina .. si labar pe banii statului in politia romana :))..sau cine stie .. :-?..baiat bun si el ..mai putin sofer.. :))..:-j.. cristina..si atat :))..cea mai rapidista fata pe care o cunosc.. :))..lucreaza cu macaronarii [bleah] ..rade mai tot timpu`..super ok .. :D crisu`..by constantza ..:P..hehe..poveste lunga si complicata cu ea..ne limitam doar la cateva cuvinte..bruneta .. sustine psd`ul si pe al lor reprezentant radu mazare .. [cred si eu :))]..pe jumatate maritata cu andrei [cu care am avut unele complicatii la un moment dat .. :P].. gogu..aka utzi` :))aka ionutz.. :))..ce sa zic eu despre asta .. ?! .. `al mai infocat sustinator gigi becali ..ii plac banii mai mult decat imi plac mie [!]..o data mare fan nicolae gutza& manele [:-@]..amator de table si frecat menta cat cuprinde :)) fost coleg de scoala si liceu [6 ani de suferintza :))]..te bazezi pe el da` nu prea..atat ! :)) oxi` ..aka mirela .. :))..cand zici oxi` zici fitse .. :))..ea stie k are arfe si ii place..fata de treaba ..colega de colegiu` si numai cu pysy de mai sus ..combinata cu bucurestiul :))..o prietena buna ..stie sa si profite de tine .. stie si sa`ti fie alaturi .. :)..uneori iti e alaturi pentru a primi ceva [dar hey cine nu e asa uneori ?! ] ..:P.. marius zis si cronny ...:))..mai nou lucreaza intr`un service.. :))..fost amator de bere .. [multa bere]..individ cumintit[k multi altii ]de permisu` de conducere..om cu 2 masini .om care lucra la 4[!] firme la un moment dat :))..k mi`am adus aminte..ti`ar majoratu` ala sa`ti fie..am baut eu un pic mai mult..:">..si cand am implinit 18 ani .. unde am baut .. ?la cronny.. :))..hhh vremuri .. .
ruff..zis mariusica..mai devreme vorbisem cu el sa`i dau o bere pe un joc .. si sa mergem la meci :))..oups :">..viitor asistent medical ,cu putin noroc maine shofer [bem si noi o bere :-?]:))..inscris in campul muncii [romtelecom rullz]te bazezi pe el cand ai nevoie..si el se bazeaza pe tine ..ce plm ?! :))
bubu..valentina .. :).. k tot se mirase cineva :-w de ce nu e pe pomelnic..uite k a aparut.. :D...ce sa zic eu despre bubu .. n`o sa zic nimic ..s`a distantat si ea k multi altii cu care`mi omoram timpul acum vreo 2-3 veri ..:)..pe pariu k n`o sa intre sa`mi citeasca randurile..daca intra cu atat mai bine .. :)

joana ..:}..de departe tipa cu care ma inteleg cel mai bine..desi ne despart niste kilometri .. :)..fara amanunte ..intr`o zi ..o sa fie altfel ..:P
tessuuuu` :D..nimic de zis.. am pomenit de ea ..doar pentru k am primit reprosuri .. :))..de ce nu e ..vorbesc cu ea foaarte ocazional..:)..cam in aceeasi gropa cu bubu de mai sus ..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu