luni, 23 noiembrie 2009

believe it or not...:)

am promis de mult k fac postarea asta .. :) .. din lipsa de timp nu m`am tinut de cuvant .. acum am cateva minute .. si o sa incerc sa ma tin de promisiune ..despre ce era vorba .. ?despre muulte maruntisuri pe care le poti afla despre mine ..multe din ele le stii deja .. o sa ai surpriza sa vezi k se repeta cuvant cu cuvant ..hai sa incep azi .. degeaba o aman si ma dau dupa deget .. plus k am cereri de la suporteri :))..totul a inceput intr`o frumoasa zi de vara .. in noiembrie..imi amintesc de parca ar fi fost ieri ..:))timpul a trecut .. am ajuns in scoala generala .. celebra ''stefan cel mare '' din ziua de azi ..pe atunci era numita simplu scoala numarul 9 ..din pacate intre timp cea de la care am invatat primele litere .. nu mai e printre noi .. :|..la fel si doamna Lemnaru .. pe atunci directoarea generala ..un R I P si jos palaria pentru amandoua .. :).. 2 mari caractere ..:)..de ce sa ma leg .. a da ..in clasa a 5 a am realizat k urasc o materie..:matematica..:)..de ce?.. well .. in cei 4 ani .. matematica ne`a servit senior slujitoru florin ..genul ala de tip destul de sever .. dar cu zambetul sub mustatzi ..care stie sa glumeasca stie sa si intimideze .. stie si ce vrea de la viatsa :)..stim cu totii cum se ''facea '' matematica in clasele mai mici .. eh din trecerea aia de la invatatoare la profesori pt fiecare materie in parte .. m`am ales cu o armata de ''scaune'' la mate .. si un 5 ratacit intre note .. alerta ..situatie de corigentza .. tata chemat la scoala de diriginte .. negocieri cu nea` florin ..trecut in clasa a 6 a ..surprinzator am reusit sa ajung in a 8 a fara alte probleme..:P..undeva pe la 14 ani .. am avut o simulare de capacitate laromana parca .. am picat`o cu brio cu 2 si ceva .. am sperat ca la examenele reale sa nu fie dracu` chiar asa de negru .. si n`a fost .. a avut cateva shuvitze blonde .. am reusit sa scot un 6.75 la geografie ..desi nu`mi placuse deloc .. [ am ales`o pt k nu mi`a placut nici istoria lui tanti palosanu lacramioara :))]..un dubios 8.70 la romana :">..am picat pe subiect dom`le :))..picase dl goe parca .. sau amintiri din copilarie .. nu mai stiu .. ambele citite si recitite in copilarie .. :)..si .. cireasa d p coliva .. un 4.85 la ce crezi ?..bingo .. matematica..prin urmare .. respins ..ma apuc eu tacticos sa completez o cerere de contestatie..ba chiar doua .. mi se paruse mie k la geogra` meritam ceva mai mult..:))..asta fiind intr`o vineri ..ma duc luni sa verific listele cu rezultatele de dupa .. 99% sigur k am trecut ..stupoare .. respins :)..atunci am umblat la artileria grea..pilelele de la inspectorat .. diriginte .. directori astea..toti .. pe rand au ridicat din umeri .. :)..it`s 2 late..pacat de celelalte note bla bla.. si uite`ma in sesiunea a doua ..pentru prima mai repetasem cate ceva .. in a doua m`am dus tamaie..auzisem eu ca se copie k se face ca se drege..vin subiectele ..peste cateva minute .. vine shefa de comisie .. si incepe sa ne dicteze.. la propriu ..rezolvarile .. =))..scrieti 1 a .. 1 b..logica lor era sa fie cat mai multi promovati .. nici acum n`am inteles d c asa..bineinteles n`am gasit locuri la liceu .. decat la muzica si sportiv..inclinatie n`aveam spre nici una .. cu frica de diferentze etc .. am intrat la scoala de arte si meserii .. de la no.1 =)..3 ani care au trecut destul de greu .. destul de frumosi in felul lor ..practic pentru mine au fost anii de liceu ..:)..in urmatorii 3 nu prea am avut timp sa profit de nimic..:)..brb :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu