miercuri, 4 noiembrie 2009

first ..about me..:P

muahaha..hey hey :P..sa incepem cu inceputu`..am facut asta din plictiseala .. pentru mine nu pentru voi .. asa ca daca ai intrat aici si nu`ti convine ceva .in dreapta sus ai un X mare..click it !
sa revenim..probabil daca ai dat click .. stii deja cate ceva despre mine ..:)..pentru cine nu ma cunoaste.. :P..am 22 de ani buah b-) ..curand [:-B]..stai asa k incep sa ma intreb de ce mi`am facut asta .. :))..eeh ..noi sa fim sanatosi ..sa continuam .. aveam eu ceva de adaugat ..../me listen linistea din camera [winampu` e oprit]:))..nu asta ..vezi postarea a doua .. :>..salut fanii mei .. :))..sheaw :*

2 comentarii:

  1. si defectul tau "profesional" de user de dc++, strong dc si altzi clientzi d-ashtia, sa dai faza cu ce ascultzi :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ah sa nu uit. la cat mai multe posturi tari

    RăspundețiȘtergere