luni, 23 noiembrie 2009

another fuckin` happy b`day 2 me..:}

hmm..ce vroiam eu sa scriu .. ?! aa da .. ieri a fost marele 22 noiembrie..:}..mare pentru unii ..care s`au dus sa`l dea jos pe base.. marinarul semialcoolic .. :)..mare pentru mine ..am implinit 22 de primaveri .. ziua a inceput destul de fain ..cu un sms neasteptat venit imediat dupa ora 00.00..:}..urmand sa se termine destul de aiurea..o sa vedem si de ce..trezit pe la 12 ..verificat telefoane .. surprinzator niste apeluri .. de la persoane asteptate sau nu ...unele care au dezamagit ..altele care au uitat .. altele care au trebuit mustrate .. o mica mare exceptie ..o promisiune nerespectata ..din motive stiute de ea [acea persoana]..neintelese de mine .. :)..un raspuns asteptat care n`a mai ajuns..o cafea servita matinal cu retex [acelasi retex care n`a inteles de ce am platit eu cafeaua hhh]..niste telefoane si sms`uri pe aici pe acolo ..aniversare care mi`a lasat un gust amar .. :)..in schimb vreau sa`i multumesc ei k mi`a fost alaturi .. desi n`avea nici un motiv si nici un interes .. n`a dezamagit .. :}..si incet incet conceptele mele despre prietenie se schimba .. :)..am postat asta pentru k ai dat urmarire baby .. sa ai ce rumega in seara asta :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu