miercuri, 4 noiembrie 2009

`enspe lucruri nu`mi plac la tine..:>

pai aici e aici .. sa va zic despre ce anume nu suport sau nu inteleg .. la voi .. :P
1. nu`mi place cand vad unu` sau si mai rau una [!] care asculta muzica pe telefon..pe strada ..muzica specifica..[manele de obicei 8-|]..varule mp3`player`ul e pt altceva .. /:)
2.fumatu` .. nu inteleeeg ! ..cum sa dai 8-9 lei pe 20 de tzigari/:) ..mai cunosc si unii care ard doua pe zi .. si vechea replica..[nu pot sa ma las :-@ ]..mai bine iei o bancnota si ii dai foc..e acelasi efect ..
3. NIU suport tziganii ..gipsy..rromii..cum vrei tu sa le zici .. indivizii aia coloratzi..care`ti fura portofelu` in troleu,metrou sau autobuz..pe langa alte belele..hai sa`i adunam pe toti pe un stadion ..punem dinamita pe margine..telecomanda la mine .. >:)..si kboom..:D..cand vreodata ..8-|
4 nu`mi place prostia..greselile de ortografie ..dezacordurile .. pe care eu nu le fac .. [>:P]..deci am dreptul sa te condamn ..oligofrenule .. :))..fazele gen ''nam nus dami miam'' heey..de ce mai e gramatica in scoala ?! :))
5 nu`mi plac spitalele..medicamentele[:-s]..mirosul ala .. tot ce tzine de ele ..bleah
pe langa super conditiile pe care le avem aici .. la marele spital judetezean .. :-@ ..oricum sistemul e super bine organizat .. o mana spala pe alta..platesti traiesti .. :))
6..urasc campaniile electorale..de orice culoare..toata vrajeala aia ieftina.. bataia pentru ciolan ..afise..postere steguletze..kkturi ..concerte ..trompete..masinutze avioane..eu sunt mai bun..ba eu ba eu ..norocul meu k nu e obligatorie prezentza la vot..macar o data pe an ai ocazia sa te pishi pe numele gigi becali ..sau mircea geoana..>:).. k doar nu intra nimeni dupa tine in cabina :-"
7..am o fobie fatza de paianjeni ..serpi si intuneric uneori .. nu radetzi buah ! sunt sigur k nu sunt singurul..>:P
si o sa ma intorc sa mai adaug cate ceva .. cand o sa`mi mai aduc aminte..:D

2 comentarii:

  1. cam multe chestii pe care nu le suportzi

    RăspundețiȘtergere
  2. Permite sa citez:

    A. "4 nu`mi place prostia..greselile de ortografie ..dezacordurile .. pe care eu nu le fac .. [>:P]..deci am dreptul sa te condamn ..oligofrenule .. :))..fazele gen ''nam nus dami miam'' heey..de ce mai e gramatica in scoala ?! :))"

    Ok, domnule "nu`mi plac". Fac o singura observatie, poate te prinzi la ce ma refer: "Vezi paiul din ochiul altuia, dar nu vezi barna din ochiul tau." ;) Tine minte asta.

    B. "7..am o fobie fatza de paianjeni" --> Si eu.

    RăspundețiȘtergere