duminică, 27 aprilie 2014

Hristos a inviat! How about no? :)

Anu` asta, imediat dupa Paste mi am propus sa fac un mini test pe oamenii care mi ies in cale, si crede ma ca mi ies destui in fiecare zi, din mai toate paturile sociale. E bine stiut ca pana la Inaltare, se spune clar si raspicat `Hristos a inviat` ca si forma de salut, si se raspunde invariabil cu `Adevarat a inviat`, cine stie cu ce se schimba placa la Inaltare primeste o cafea de la mine. :)) Eu nu prea s dus la biserica, in sensul ca n am mai fost de ani buni, da` asta nu ma impiedica sa stiu anumite chitibusuri demne de un cetatean botezat in rit ortodox. Si ce mi am zis, ce ar fi sa salut pe fiecare oricum, numai cu Hristos a inviat nu, doar doar mi o spune si mie cineva: Hristos a inviat se zice, bai, paganule! Ei as, ti ai gasit! :D A trecut ziua de miercuri, a trecut si cea de joi, abia vineri am intalnit o doamna, de conditie medie, exact la care ma asteptam mai putin, careia i am zis `Neata` ca de obicei, si care mi a raspuns cu ` Hristos a inviat!`. Fara rautate, cu obisnuinta omului care mai da si pe la biserica, care poate a luat si lumina, a tinut si post, sau care pur si simplu face ce face popa, nu ce spune el. :D Am zambit, i am raspuns cu `Adevarat a inviat`, si am intrerupt testul. Mission accomplished.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu