vineri, 25 aprilie 2014

Am fost la Billa..

Incepand cu 17 aprilie 2014, trustul REWE GROUP s a extins in Focsani prin inca un punct de lucru, primul magazin Billa din Vrancea. Cu cateva zile inainte, colega mea Silvia a scris un articol pe tema asta, scurt, la obiect, Billa vine si in Focsani, alte locuri de munca, o alta locatie buna pentru cumparaturi, toate bune si frumoase, pana a postat un link catre articol pe facebook. Acolo a inceput distractia, au curs zeci de comentarii care dadeau cu Billa de pamant initial, apoi cu toate supermarketurile in general. Carevasazica, zice unu`, la Billa salariile sunt uber mici, produsele lor marca proprie Clever sunt de calitate indoielnica, salariile sunt foarte mici, prospetimea nu e prospetime, galbenul nu e galben, ura si furie pe orice. A urmat o alta lady care a inceput sa generalizeze, despre mirajul supermarketului de cartier, despre teoria conspiratiei, despre cum ar fi mai bine sa se redeschida ISEH ul in Focsani, sau fabrica de filatura, chestii total pe langa topic. Eu am incercat sa i pun la punct, Silvia m a rugat in private sa le vorbesc mai frumos pentru ca se poate interpreta ca vorbesc in numele echipei ZDV [ departe de mine gandul asta ]. Oare daca Billa are un PR, PR care o data deschis un punct de lucru nou, sapa dupa articole in offline si pe online, si vede un articol bun dar niste comentarii care l denigreaza, aprobate de moderator, va fi de acord cu o colaborare pe viitor? Eu cred ca nu. :D Am ales sa mi sterg comentariile si sa ma retrag din discutie, si sa nu ma mai amestec cu o alta ocazie.
Revenind, am intrat prima data in a treia zi de Paste, n am fost in prima zi ca se calcau oamenii pe picioare pe acolo si n avea rost, surprinzator pentru mine, si in a treia zi era destul de aglomerat..Am intrat o data, am asteptat minute bunicele la coada la casa [ Billa are o politica gen Kaufland, care ti ofera un voucher de 5 lei daca astepti mai mult de 5 minute la casa, in cazul meu n a durat atat, cred ], sau asa mi s a parut mie, dar n am zis nimic, au doar 3 case, spatiul e micut, era si sarbatoare, fie! :) M am intors peste o ora si un pic sa mai cumpar cate ceva, nu mai era asa aglomerat, si am putut o sa observ mai bine una, alta. Well, stupoare! e un magazin ca oricare altul, nici prea scump, nici prea ieftin, destul de diversificat, destul de aerisit, am gasit ce am cautat fara sa intreb pe cineva ca in Carrefour gen. Din produsele lor marca proprie, n am cumparat decat un set de pahare de unica folosinta, atat mi a trebuit, si doar asa aveau, Clever, set de 50 de pahare pe care am `spart` incredibila suma de 3 ron! Deci scumpeala mare dom`le cu produsele alea marca proprie..Acum mna, din punctul meu de vedere in retail nu exista coincidente, si nu exista prea scump sau prea ieftin, exista imi foloseste, nu mi foloseste, si vulpea care n ajunge la struguri spune ca sunt acri! :)
Pe mine m au castigat cu raionul lor de patiserie din care am incercat tot ce am gasit, croissante cu unt, croissante cu cascaval, chifle, painica rustica etc toate proaspete, toate la pret destul de mic. Sunt pe stilul celor de la Lidl, diferenta e ca la Lidl nu s intotdeauna asa proaspete ca aici. Casierele au fost foarte amabile, si am nimerit 3 ture diferite, in ciuda salariului ala de 600 de ron de care vorbeste lumea n targ, spre deosebire de moaca acra a unora din Zanfir sau din Paco, care ti aduc aminte de babele alea invechite si vesnic posomorate de parca le a luat foc casa de la Enet, Electrica sau Posta Romana.
Un minus are si Billa, ca doar nu era sa fie toate roz: o sacosa de talie medie costa 0.89 ron, destul de multicel, adica nu zic sa fie gratis cum erau la Ral la inaugurare, de si le asezau romanii pe culori, cantitati, categorii, dar parca nici aproape 1 leu nu merita. Dar pana la urma stim cu totii, o sacosa intr un supermarket e ca o toaleta publica, daca ai nevoie de ea, platesti oricat. :)) Una peste alta, bun venit Billa si la noi, aveam nevoie de tine! [ unii dintre noi ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu