miercuri, 24 aprilie 2013

La multi ani, George ! Not ! :)

Ieri, 23 aprilie, ca in fiecare an mi`am sarbatorit ziua numelui, ca un derivat din Gheorghe care sunt.Ca de obicei am primit tot felu` de semne, de telefoane, de sms uri, de urari asteptate sau mai putin asteptate..Oamenii dragi mie, care conteaza, nu s`au dezis nici de data asta, cu mic cu mare mi`au urat de toate, sa`mi ajunga pana in iarna cand o sa mai prind un trandafir in clasicul buchet al vietii. :)
Cineva si`a cerut scuze ca n`a stiut ca e ziua mea, desi era abia ora 18, ziua nu se sfarsise, si oricum n`avea nicio obligatie sa urmareasca un calendar sau sa`mi ureze mie ceva, da` uite de aia imi e draga mie..pentru ca de multe ori da dovada de mult bun  simt, fata de altii care nu`l au deloc, ba dimpotriva.Am mai cernut o data sita intre prietenii mei virtuali [ pe cei reali nu i`am avut niciodata ], si cu adanc suspin de miserupe mi`am mai luat ramas bun de la cativa din ei. Ok, fiecare are un calendar pe acasa, fiecare poate sa dea un search in lista la litera G, sa scrie 3 cuvinte, ca poate celalalt se bucura chiar daca nu`s musai din suflet, la fel de bine toti avem calendarul ala cu datele de nastere de care tinem cond cateodata, pe care`l ignoram de multe ori. Eu am avut in lista ieri o fosta colega de generala care sarbatorea '' la dublu'' atat ziua de nume cat si de nastere, si ce am facut?nu i`am urat nimic.de ce ?pentru ca am realizat ca n`am mai vorbit cu ea de cand i`am dat add, si ca n`am nicio tangenta cu ea.Dar eu fac aceeasi mare greseala in fiecare an, am asteptari mari de la oameni mici. La anu` promit sa fie altfel, pana atunci sa mi`i pastrez aproape pe cei care merita.Respect ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu