joi, 7 august 2014

La multi ani, Sarsaila! :D

Pentru ca azi e ziua lui, si eu oricum vroiam sa ti povestesc o isprava de a mea, care l implica si pe el, si care ti arata inca o data cat de baiat lavabil sunt, ia de citeste. :))
Se face ca l stiam din intamplare, din liceu, ne vedeam pe acolo, ne salutam, da` cam atat, totusi il aveam in lista de friends pe facebook, ca nu cerea bani sau de mancare. Se intampla ca pe facebook sa existe un grup, pe numele lui Vanzari online Focsani, ma rog, pe vremea aia era, unde lumea vinde si cumpara chestii, un fel de talcioc online. Undeva in news feed era un update de al lui, ceva gen ` pierdut portofel, culoare maro, continea asa si asa si asa. in zona primariei, etc`, si zic ia uite ba, saracu`, sa o iei de la capat cu acte si alea, poate mai avea si ceva dolari in el. O intind pe traseu, intru ca de obicei la prefectura, ies, intru la primarie, ies de la primarie, dau coltul [ nu la biserica, dusmane, ai vrea tu! :D ] spre Billa, intr un rond din ala cu floricele, hop, un portofel. Il ridic, ma uit daca merita sa l car cu mine, pare ca merita, il pun in buzunar, si merg mai departe. Peste vreo ora imi aduc aminte de postarea aluia, si zic, ba, doar n o fi ala al lui sa mori de ras. :)) Ma apuc sa sap prin buzunare, gasesc niste lei, o iconita, si hop sarmaua, 2 carduri si o legitimatie de arbitru[ ca asta e si arbitru in timpul liber, e dat in ma`sa ], fara buletin, permis auto, ceva dupa care sa dai de el la 07 dimineata. Si mi aduc aminte de un coleg de al lui, tot arbitru, de asta cu somn putin, care era treaz la ora aia, si l sun sa l intreb cat costa legitimatia aia, sa vad daca fac vreo afacere. :))  Si asta mi zice ca e 1-2 lei, damn, zic. Da` de ce? Pai uite asa si asa, ba `jneboon? Da ma, daca ti zic..Suna l pe ala, ia l din somn, da i numarul meu, ala ma suna pe mine, ce faci ma, unde era? Aha, asa, si cati bani avea in el? Aaa, atat? In care buzunar? Mhm, hai ca ma imbrac si eu si mergem la o cafea. Ca sa aflu cand a venit ca ar mai fi fost niste bani intr un buzunar, pentru niste bilete la un meci pentru cineva, probabil cel care i l a sterpelit, amic de al lui, s a panicat, i a luat p aia si l a aruncat acolo, ca el se astepta sa l fi gasit in cu totul alt loc.Bine ca mi am adus aminte de cantecul raposatului Radulescu, ala cu ` fa te om, fa te om, alunga ti gandul necinstit!` ca ma batea gandul sa nu i l mai dau, in prima faza. :)) Treaba e ca mi se pare ca de atunci am castigat un prieten, ca asta e genul ala pe care te poti sprijini la nevoie, si nici nu prea ai loc sa te plictisesti cand iesi cu el la bere. :D Cum ziceam, azi implineste un sfert de veac + un an, deci, la multi ani, Sarsaila, inca o data! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu