miercuri, 13 iunie 2012

Tu ai votat ?

De vreo 2 zile ma chinui sa fac postul asta ,din lipsa de timp am reusit abia acum ..e mai mult un drept la replica pentru un oarecare[imi permit sa`l numesc asa,deoarece el si`a permis sa ma numeasca '' un oarecare George''] si anume Dan Trifu..am avut oarecare disputa cu el legat de prezenta la vot ,a mea ,a lui, a altora ..dupa ce am apucat sa spun eu ca n`are sens  sa mergi :) ..si nu`mi retrag cuvintele ,chiar n`are..de ce n`are ?buna intrebare .. si o sa incerc sa dau un raspuns la fel de bun : in primu` rand sa ma limitez la judetu` nostru` care a fost castigat in procent de 90 [!] si ceva la % de stim noi cine .. :)..deci ca ma duceam si eu ca nu ma duceam tot un drac era..la noi asa e de 20 de ani si ma indoiesc ca o sa apucam sa vedem schimbarea.o sa ziceti :trebuia sa te duci ba ! de aia au murit tinerii in `89 sa ai tu drept de vot ..sa fie democratie ..bullshit..o sa merg la vot si eu cand o sa candideze intr`adevar oameni competenti ..cand o sa vad unu` care promite ,care are stofa si care candideaza tot din partea unui partid din alea vreo 3 din frunte . ca o sa castige un independent sau Dan Diaconescu alegerile cand o sa`mi vad eu ceafa fara oglinda [ si daca ma gandesc bine, eu tot mai am o sansa.. :) ].unii merg la vot pentru ca x sau y candidat le`a oferit ceva ..o bricheta , un pix, un iphone 4 S rosu,un kill de zahar; altii merg la vot ''pen` ca asa trebuie dom`le ! '' ..e dreptu` meu , de ce sa abuzeze altii de el ?!de parca te duci ai vreo certitudine ca ajunge unde trebuie ..parca mi`e greu sa cred ca de 20 de ani nu v`ati saturat sa votati aceleasi si aceleasi fete[a se citi fetze:D] , sa nu fi avut si altii mai mici o sansa cat de mica ..altii merg la vot de plictiseala -acel moment cand n`ai si n`ai ce face   si brusc te loveste ideea :ia sa ma duc ba si eu sa votez ,ce stampila mea ..cam asa am mers si eu sa votez [prima si ultima data cand am mers] ..erau alegeri pentru nush` ce chestie neinteresanta gen europarlamentari sau asa ceva :) .deci Dane,stimabile o sa merg sa votez cand o sa consider eu ca merita ..nu cand o sa vina un nimeni ca tine sa`mi explice mie moartea caprioarei ..si alegerile sa se termine cu acelasi rezultat previzibil :) .
offtopic: a iesit  o panarama de post pan` la urma .. da` macar sa se fi inteles ideea lui .. :)

Un comentariu:

  1. Părerea mea că votul este absolut inutil, nu doar pentru faptul că majoritatea alegătorilor nu au capacitatea intelectuală care să le permită să-şi dea seama cine poate fi mai bun ai deoarece nu câştiga cel mai competent ci soarta mea e decisă de ăla mai persuasiv, cu afişe mai colorate. Eu sunt de părere că ar trebui să se dea concurs la preşedinţie sau la primărie. Să se dea examen şi cine dovedeşte că este capabil să se urce în fotoliu. Dar acest lucru este imposibil în ţara în care, dacă nu-i convine cuiva ceva, se dă o ordonanţă de urgenţă care pune lucrurile într-o lumină favorabilă unor indivizi.

    RăspundețiȘtergere